Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model internetového obchodu pro multimediální oblast
Sedlář, Vítězslav ; Horejsek, Rostislav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci jsem se zabýval vytvořením návrhu internetového obchodu s knihami. Součástí práce je popsání teoretických poznatků z oblasti internetového obchodování, analýza současné situace a trendy v oblasti knih a jejich prodeje, návrh modelu internetového obchodu a změn ve firmě po jeho zavedení včetně ekonomického zhodnocení.
Pokročilá webová aplikace elektronického obchodu
Kmoščák, Ondřej ; Techet, Jiří (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou webového elektronického obchodu se sportovními potřebami. Požadavkem bylo implementovat pokročilou webovou aplikaci elektronického obchodu s důrazem na bezpečnost, příjemný vzhled a jednoduchost a intuitivnost práce s obchodem. Dále je diskutována jednoduchá predikční metoda, předpovídající předpokládaný vývoj ceny výrobku. Informační systém byl implementován pomocí PHP, MySQL a JavaScript pro platformu Apache.    
Návrh řešení internetového obchodu
Zháněl, Jiří ; Poláček, Luboš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem řešení internetového obchodu. Popisuje základní a nejvhodnější kroky při zavádění prodeje přes internet.
Pokročilá webová aplikace elektronického obchodu
Dytrych, Jaroslav ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje návrh a implementaci komplexní webové aplikace elektronického obchodu. Vytvořený systém spojuje skladové hospodářství, internetový obchod a jednoduché účetnictví do jednoho celku. Umožňuje běžný i komisní prodej a rozšíření zákaznické části o překlady do cizích jazyků. Implementovaný systém vyhověl akceptačním testům jisté firmy a je připraven k okamžitému nasazení do praxe.
Návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Horsák, David ; Svoboda, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce charakterizuje a analyzuje obchodní společnost. Obsahuje návrh řešení vyplývajících z analýzy, řešení implementačních problémů a je projektovým nástrojem pro zlepšení budoucího postavení firmy na trhu, a to pomocí elektronického obchodu a jeho prostředků. Dále popisuje ekonomické zhodnocení návrhu elektronického obchodu a jeho implementaci ve společnosti.
Škálovatelný internetový obchod
Čtvrtlík, Miroslav ; Martínek, Zdeněk (oponent) ; Stryka, Lukáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou elektronického obchodu, která spadá do oblasti elektronického podnikání. Cílem je vytvořit systém, který umožní generování a paralelní provoz více internetových obchodů pomocí webového rozhraní bez nutnosti znalosti HTML. Aplikace se skládá ze dvou hlavních celků. Administrační, kde prodejci vkládají a spravují nabízené zboží, získávají přehled o vytvořených objednávkách a provádí detailní nastavení obchodu.  Druhou častí je rozhraní pro zákaznicky, které slouží pro prezentaci a prodej nabízeného zboží. Implementován je pomocí skriptovacího jazyka PHP5 a relační databáze MySQL 5.0. Uživatelské rozhraní je vytvořeno za použití HTML, JavaScriptu a kaskádových stylů CSS.
Podnikatelský záměr
Vaško, Michal ; Vomočilová, Květa (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu pro vytvoření internetového portálu pro snadné založení elektronických obchodů včetně jejich následné administrace. V práci jsou analyzovány podmínky tržního prostředí, konkurence, proces založení takového portálu a jeho údržby.
Managing Customer Experience
Seifert, Marián ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The purpose of the thesis is to analyze the current situation of customer experience induced by the selected company and to provide a series of recommendations for its improvement. The paper critically evaluates the customer experience practices of company’s individual retail stores, internet shop, service center and the customer service. The results are recommended solutions for providing better services to increase the customer loyalty, as well as the way to eliminate the recognized deficiencies.
Model elektronického obchodu firmy
Ševčíková, Barbora ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce charakterizuje a analyzuje firmu Nexx, spol.s. r. o. Obsahuje návrh řešení problémů, vyplívajících z analýzy, vedoucí ke zlepšení budoucího postavení firmy Nexx na trhu s HW. Realizace návrhu e-shopu povede ke zkvalitnění nabízených služeb a samotného e-shopu
Webová aplikace internetového obchodu
Rode, Daniel ; Lukáš, Roman (oponent) ; Techet, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením internetového obchodu, zaměřeného na prodej hudebních nosičů. Celý systém je rozdělen do dvou částí - na část zákaznickou a administrátorskou. Cílem bylo vytvořit zajímavý, bezpečný a přehledný webový obchod. Zároveň byl kladen důraz na jednoduchou správu celého systému. Aplikace byla naprogramována za použití technologií XHTML, PHP a MySQL.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.